diumenge, 21 d’agost del 2011

Cupcakes de pastanaga

Per primer cop a la vida m'he animat a fer cupcakes tota sola, després d'haver fet un curs a can Fabulous Baking co. ja fa uns mesos. La recepta que he triat és la dels cupcakes de pastanaga (m'he guiat per aquesta versió). La cobertura original sol fer-se amb formatge cremós, però com que tenia un pot de cobertura de xocolata de Betty Crocker, he fet una versió alternativa d'aquests cupcakes.

No he pogut evitar donar-li un toc kawaii!
Volia acompanyar els cupcakes amb te, però com que fa molta calor aquests dies, potser és millor prendre mugicha (te d'ordi) fred, una beguda que vaig conèixer al Japó, on és molt popular prendre-la a l'estiu ben freda.

4 comentaris:

  1. Oh! Tot el que té a veure amb el carrot cake m'agrada molt.
    Fa temps (quan cuinava ;), vaig fer també aquests cupcakes però amb un frosting de vainilla amb taronja. Estaven boníssims!

    Tenim pendent de tornar a anar-hi al Fabulous!!

    ResponElimina
  2. Oh sí, hem de tornar al Fabulous, a veure si t'animes a cuinar de nou ;)
    Lo del frosting de vainilla amb taronja sona tan bé! :9

    ResponElimina
  3. Cupcackes de pastanga???
    Són dolços? no sé jo si m'agradarien massa.. XD

    ResponElimina
  4. Sona estrany això de menjar un pastisset de pastanaga (sí, dolç!), jo tampoc les tenia totes, però són ben bons!

    ResponElimina