dissabte, 24 de setembre del 2011

Esmorzars-dinars i berenars-sopars al Federal

Una de les descobertes que he fet al barri on visc, Sant Antoni (a l'esquerra de l'Eixample de Barcelona), és el cafè Federal. Regentat per australians, sempre és ple de gent d'aquí i d'allà. A vegades costa trobar-hi lloc, cal tenir paciència, però per a mi val la pena (tot i que és un pèl caret i per això hi vaig menys sovint del que m'agradaria).

Torrades de fruits vermells amb ricotta
Torrades dolces amb pera al forn, salsa de maduixes i iogurt
Torrada amb ous, blat de moro dolç i verduretes picants
Chai amb llet (i un bon dit d'escuma!)
Amanida amb pernil, halloumi i maduixes
Ploughman amb "de tot i força"
El lloc és una mica "modernillo" i cosmopolita, però jo, tot i no ser tan "guais", passo de prejudicis i em deixo endur per la meva golafreria. Bon profit!

4 comentaris:

  1. Oh, aquest lloc fa molt per a tu (i també per a mi) :-)

    M'ha cridat molt l'atenció el primer plat de pa amb fruits vermells i ricotta. Me l'apunto per quan torni a fer pa.

    Nosaltres ara hem instaurat la CANGRE-BURGUER dels diumenges al vespre. Bàsicament és una hamburguesa completa (pa de fleca, hamburguesa, formatge, bacó, enciam, tomàquet, maionesa i ou ferrat). Vaja, que quan la mossegues, en el millor dels casos només et cau el rajolí d'ou, i en el pitjor dels casos se't desmunta tota sencera. :-)
    Avui també començaré a recuperar l'antiga tradició del gintonic dels diumenges a la nit :-))))

    ResponElimina
  2. Un dia, Frances, hem d'anar-hi! La torrada de fruits vermells amb ricotta a simple vista sembla poca cosa, però era molt potent (i bona!).

    M'agrada molt el concepte "cangre-burguer", en sóc molt fans XD

    I res, que no es perdin els bons costums! Nosaltres ahir en vam fer un, de gintonic (consisteix en que el Jordi se'n prepara un i jo li robo un parell de glops, hehe).

    ResponElimina
  3. Té una pinta estupenda, però el primer que he pensat al veure els plats és "què car ha de ser!" XD

    definim "una mica caret" XD

    ResponElimina
  4. Definim caret: un esmorzar et pot sortir per 6 euros. No està malament, oi? Per això hi puc anar molt de tant en tant. De fet a la foto del "chai" amb llet pots veure-hi la carta de tarda-nit amb els preus corresponents. Com que fan servir productes ecològics, el compte puja una mica.

    Si fos rica hi aniria més sovint. I un altre lloc on aniria més sovint és a l'Ochiai. No tinc paraules per descriure què n'és de bo el batut de matcha! ^¬^

    ResponElimina